Tuesday, May 27, 2008

Keluarga Saya




Hi, selamat datang ke blog saya, nama saya Aidah Jail,saya berasal dari Sabah. saya seorang guru tetapi sekarang ini sedang menyambung pelajaran di Universiti Putra Malaysia. Saya telah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan berumur 3 tahun. Sekarang ini saya berada di semester 6 iaitu tahun kedua pengajian. Saya sudah tidak sabar untuk menamatkan pengajian, anda semua pasti tahu bagaimana rasanya apabila berjauhan daripada keluarga terutama sekali berjauhan dengan anak-anak tersayang. Berikutadalah serba sedikit mengenai diri saya;Nama : Aidah bt. JailNo. Matrik : 139553Pekerjaan : GuruOpsyen : Bacelor Pendidikan ( Sains Pertanian )Asal : Tambunan SabahPengalaman Mengajar : 6 TahunNama suami : Sylvester AssinPekerjaan : PolisNama anak : Shanice Aiver

No comments: